BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, January 11, 2010

::Itu Semalam::

::Aku rindu, syg kamu::





Seminggu yg lalu..


1st class, kmi dpt assgment..book review should be done for dis subject..Yes, prof sudah mmberi kata putus..Only 2 persons yg akn present next 2 week..One of them, my close friend a.k.a kak Nana..Die punyer buku mak ai, bukn nipis k!!400++ pages, ini bukan maen2 tp btul2..kne bce abeskan..OMG..Aku buat muke ksian, knape msti dia..Dlm hati kecil, nseb bek bkn aku..senyum..dan senyum lg..mnawankah?mungkin, bg aku dan pasti bukan bg mreka yg harus present nxt 2 week.


Pg td....


Msuk kls lmbt 10 minutes, bru punggung nak labuh kat krusi..


"u present next week", zapppp.trus trduduk..mak ai, hukuman apekh ni?buat muke..

"bukan u ke, kak nana?"..die senyum..mcm senyumanku last week..OMG..I'm finish.

I tell u what, tu bkn buku cinta2 yg aku suke yg aku bleh abeskn 1 mlm k, bukan juge komik kartun yg lucu2, atau penyiasatan yg bleh mmbuatkn aku truja..


Itu buku Energy Policy n bla bla....itu fakta, itu ade no. statistik, itu ade graf2..itu ade mcm2..

Muke ketat, xtruja n xgembira sbb many things to do for dis whole weeks...I wanna go back home..Mak, abah...tlg anakmu ini..Oh tidak, itu dulu2..skg aku sudh matang..menangis hnya utk org trsyg, dia..sape dia?dia yg slalu melukai hati ini. dia yg trsyg..dia yg slalu kurindui..




p/s: minggu ni mggu aku, so kamu jgn ggu aku..kamu,bkn kamu yg itu..

kpd rakan2:kalo nk mntk tlg aku, bkn skg..klo nk maen2 n curi mase aku bkn mggu ni...

Biarkn aku bhagia brsme energy policy n etc..Aku bahagia kerna itu ilmu=)

0 comments: