BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, January 16, 2010

::Ketika Cinta Bertasbih 2::

Alhamdulillah, akhirnya ade dah smbungan cter ni..Nmpk mcm lg best sbb rse2 mcm happy ending jer..Azzam & Ana..berdoala kpdNya nescaya Dia akan kurniakan jodoh yg terbaik untuk diri kita..Paras rupa yg cantik tidak semestinya menggambarkan peribadi yg sama..Maka, pilihla yg beragama kerana agama itu kekal abadi.
"Beri hatimu hanya utk Allah, pasti Allah temukan pdmu pemilik terbaik..Hamparkan masamu seluasnya hanya utk Allah, pasti Allah aturkan seluruh khidupanmu dgn sebaik2nya.".kredit to-->pedang lautan..
"Apa yg anda pinta, tidak semestinya apa yg anda perlukan..Allah tidak akan gagal utk memenuhi permintaan, teruskan berdoa tanpa ragu dan mengeluh..Duri hari ini adalah bunga hari esok"..kredit to-->pu3 fana..
"Jika kita mahu jodoh yg baik, kita terlebih dahulu meneliti diri sendiri..Berusaha utk menjadi hamba yg soleh dan solehah dan teruskn berdoa kpdNya..Janji Allah itu pasti..Lelaki yg baik utk wanita yg baik dan sebaliknya..kredit to-->Miss Qira..
" Jgn sesekali mgatakan kita tdak layak utk mndapat jodoh yg soleh dan solehah, kerana segala yg keluar dr mulut kita adalah doa..Maka sentiasa berfikiran positif dan bercakaplah perkara2 yg baik dan memberi manfaat"..kredit to-->abgKamil..
"Carilah pasangan yg sekufu supaya mudah utk berkomunikasi dlm urusan rumah tangga..Lelaki yg baik akan sentiasa menegur kesilapan walaupun ia menyakitkan hati kita, lelaki yg baik adalah lelaki yg melindungi dan mempertahankan maruah kaum yg lemah.."kredit to mama..luv mom n dad..
"Cinta itu ada"..kredit to--> lukman al-hakim.
p/s: sy gembira dia jd abg sy, walaupun xpernah jmpe tp sy rse bahagia, syukran ya Allah=)

0 comments: