BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, January 17, 2010

::Saya Invi::

"eh, lme xnmpk akak!",tegur juniorku..hehe..aku senyum jer..

Dah trbiase bile org xnmpk aku ni...padahal hr2 aku trserempk dgn junior aku tu kt blik air..adeih, invi sgguh diri ini..

Time blik kg aritu..

"Eh Syimah, bile blik umah?cuti ke",jiran sblh umahku menegur..huhu..Padahal dh hmpir sebulan aku brcuti, dh nk blik ukm pun..hoho..sgt invi nmpknyer..

"Imah mne, xikut skali ke?", tanye nenekku kpd mak aku suatu hr tu.."La, td kan imah yg cubitkn ikan utk mak tu(nenek)", balas mak aku..aku dr jauh geleng2 kpala..nenek2, invi nyer sy ni..duduk dpn nenek + brsembang2 dgn nenek pon nenek xperasan sy siapa..sob2, sedih..xpe, sy tau nenek dh tua..

"Mama, maksu mne?"tnye Daneal pd akakku.."Tu yg tgk tv tu bkn maksu ke?", bls akakku geram.."Lor, ingatkan sape td", bls Daneal smule..Aku yg mndgr pun geram..Ingat maksu ni kcik sgt ke smpai xnmpk..huh..


"Mak,adik g mane?", tanya abgku suatu ptg.."La, kat dapur td tu bkn adik kamu ke?", tanye ibu smule..Aiseh la, apesal smue nk wat aku invi ni..

Esok ade presentation, bleh x sy nak invi time ni?huhu...xconfident nk present..tolonggg..invikan sy shari..=)

0 comments: